lördag 31 januari 2009

Vi ska på marknad idag!



Vi ska till världsarvet på "eldfest" och marknad. Naturligtvis ska vi besöka Hjortgården också!

Idag visar jag lite änglar från vårt hus, det finns en heldel änglar hos oss...
Tavlan ovan hänger vid skåpet i hallen. Hon är så glad att man blir sååå glad av att se henne. Det är som att hon är målad precis för att passa till tapeten.
Denhär lilla Shabbiga/nötta sitter i skåpet i hallen...



Denna ängel påspegeln är alldeles nymålad. Den har legat undangömd men fått nytt liv med lite vit färg!


Hoppas att ni också har något roligt att se fram emot! Prinsessan och jag

6 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Vad kul med marknad, hoppas ni hittar nåt fint.
Kram/Veronica

mitt skärgårdsliv sa...

Så fina änglar. Önskar dig en riktigt trevlig helg!

Ingrid sa...

Oj vad kul med marknad. Hoppas ni haft en fin dag.

~Livet i byn

Vit Spets sa...

Hej igen ;)

Så himla kul det var att träffa Er, både hos Maud & på eldfesten - visst var eldfesten häftigt ??

Vi hade ju parkerat hos Maud så vi fick halvspringa tillbaka till bilen för vi frös som bara den... sedan blev det hämtpizza & en varm härlig eld i kaminen...

Hoppas Ni kom hem ordentligt & hoppas vi träffas någon fler gång -hos mig är alltid härliga bloggare välkommen ;)

Önskar Er en fortsatt trevlig helg
Sköt om Er
//Siv

Gårdsromantik sa...

Visst var det roligt med eldfest!

Hörde av Siv på Vit spets att showen var häftig - men jag hann då inte se en...det gör inget för det var så roligt att träffa prinsessan och dig och din vännina!

Vilka härliga änglar du har!

Nu skall jag masa mig i säng - har sovit 3 timmar framför tv:n.

Kram Maud

Villa Carl Larsson sa...

Ja precis det är ju så billigt så man kan skänka tillbaka det man fyndat om man inte vill ha det.

Fint med änglar :)

Kram