fredag 30 januari 2009

Dator-pyssel



Dethär kortet togs inte på 1800-talet, utan 1992 i Malmbergets kåkstad. Jag sa till barna nu ska vi se riktigt sura ut, och det gjorde vi, riktigt barska!
Jag älskar att ta sånahär kort. Jag har övertalat familjen så vi har ett från Westernfarm i Boden också, då var också pappa med. Men det har jag på heder o samvete lovat att aldrig visa... Då var prinsessan typ 14 år och fotades i "Lilla huset på prärien " mössa. Det är ett riktigt gameldax surkort det.

Jag förstår inte hur det blivit såhär...Men
jag skulle kunna sitta hur länge som helst vid min dator...



Det är så roligt att leka med sina bilder på nätet. HÄR blir nya bilder som gamla.



Vill du däremot göra "polaroidbilder" hittar du det HÄR



Vill du göra ett personligt kort till någon eller kanske en tavla kan du "leka" på den HÄR sidan. Här har jag skrivit in Öppna landskap...



Trevlig helg! Välkommen åter! Lämna gärna en kommentar, kanske vi kan hitta till dig.

7 kommentarer:

Ingrid sa...

Underbart kort!! Men jag som träffat dig i verkligeheten (det visste du kanske inte?) vet att du nästan alltid ler. I alla fall när jag sett dig ha-ha!!

~Livet i byn

Ingrid sa...

I trevliga sammanhang, men inget av det du nämner. Vår dotter (Cornelia) var konfrimand på Gotland förra året och i år är hon hjälpledare.

~Livet i byn

Veronica Tingvall sa...

Vilket härligt kort:-) Helt fantastiskt. Jag har varit sugen på att leka med den där ordsidan länge men det har aldrig blivit av.
Hoppas ni haren skön dag
Kram/Veronica

Vit Gladiolus sa...

Hej!
Jag har åxå varit inne på de sidorna, visst är det kul!!!!
:)
Kraaaaaam

Veronica Tingvall sa...

Visst kan jag hjälpa. Du loggar inpå bloggen och går till anpassa-layout. klicka på lägg till gadget och välj ad-sence. Man måste nu ansöka och bli godkänd av google, det tog några veckor. Sedan är det bara att lägga till ad-sence reklamrutor på bloggen. Det blir då reklam som är förknippad med saker du har skrivit om på bloggen.

Vet tyvärr inte vilka som prästvigdes 95 men några borde jag nog känna.
Hoppas ni har en riktigt mysig fredagskväll
Kram/veronica

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej vännen så fina korten blir när man gör dom till gammla. Tror det är den senaste blogg trenden. Roligt att du kikar in till mig med dina underbara ord. Du funderade hur jag har öppet: jag kommer öppna under februari igen när dom flesta varor kommit in. Mycket fint är på ingång. Ha det så bra, vore roligt om du kikade förbi.
Kramis Tess

Villa Carl Larsson sa...

Hej och TACK för att du påminde mig om vinsten. Den hade jag faktiskt missat. Vad glad jag blev då hihi.

Hehe Western Farm är riktigt roligt. Vi var där på juldagen och det var sjukt mycket folk. De har ju byggt ut nu så det blivit dubbelt så stort.

Kram Josefin