måndag 19 januari 2009

Målning pågår!


Vi har startat upp att renovera vardagsrummet/TVrummet. ÄNTLIGEN! Jag tror det kommer att bli sååå ljust och så bra. Taket ska vitmålas, det ska in lite stående vitmålad panel. Det värsta var att jag åker nog på takmålningen. Kvistlack, underfärg och färg det blir några varv... Han som ska tapetsera ville inte ta på sig takmålningen...
Idag har jag målat det gamla skåpet (skåpet har aldrig visats på bloggen)som Vintage lampan ska stå på...Från avlutad till kritvit! Så fint, så krispit ljust och rent.

Denhär söta klockan fick jag i julklapp. Jag såg genast att den var till hyllan i badrummet! Imorgon ska ni får se vad jag tänkte att man kan ha den till i badet...
Vi ses imorgon, hoppas vi! Prinsessan och jag

1 kommentar:

Veronica Tingvall sa...

Vad kul att du vill vara med och tävla om tofflorna. Kul att hitta till din blogg också, den är jättehärlig, hit kommer jag tillbaka.
/Veronica