tisdag 13 januari 2009

CUPCAKE´S...



Bakar hon inte cupcake´s så syr hon dem... Kupan är Prinsessans, och hon har länge surfat runt o tittat på andra virkade o sydda bakelser där ute...



Och nu har hon handlat, sytt och broderat pärlor. Den är färdig!
Hon söker efter plych i marsipangrönt eller rosa, men tyg är ju alltid svårt att få hitta. Vi får väl åka till Stockholm...

Sånhär cupcakes-kupor skulle man kunna ha flera stycken av. Man kan ju sätta in lite allt möjligt i dem...Till nyår hade vi en sån som värdinnegåva, den har jag ju visat förut...


Ha det bra! Prinsessan och jag

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Nej precis, det finns inte Lavendel där jag bor (något utanför) och där du jobbar!! Skickade K på Apoteket och de talade om att det var läääänge sedan de hade det i sitt sortiment.

Vilka underbara bakverk din dotter gör, yummy!

~Livet i byn

me and alice sa...

Hej hej!
Åh vilken fin cupcake du sytt!! Vilket pilljobb.... Men otroligt söt! Mmm... Åh blev så sugen på fika när jag såg ditt förra inlägg, men aja baja inget för mig! Jag får sy mig en cupcake istället...Kanske kan man få in någon smak i dom...*fniss*
Vet du att det tog emot att börja med skrubbarna. Det var Alice som övertalade mig. Annars hade det varit ogort ännu. Vi rev helt sonika ut allting på golvet och började där. Mannen och sonen trodde inte vi var riktigt kloka...Hi,hi!
Ha en bra dag! Ni har kallt där uppe i norr dag va? Tycker vi har det kallt nu med våra -10...Brr...
Kram Susanne