måndag 30 mars 2009

Vårtecken & Vinnare...


Här kommer bidrag till vårtecken utmaningen som Viveka med Humlebacken dragit igång, och vi har naturligtvis hakat på!

Man kan lätt säga att det är glest mellan vårtecken här vid Piteälvens strand!


Påskriset är snart översnöat...

Panseén som jag glömde ute i fredagsnatt har frusit...det var väl under -10...


Tack till alla som var med i Prinsessans-födelsedags tävling! Vinnaren är dragen via slumpvalsgeneratorn på nätet.
Vinnaren är: Heaven and earthGrattis! Maila din adress till osss kommer vinsterna på posten...



Håll utkik för våran nästa tävling blir något speciellt med sponsorpresent, och ett valfritt broderat monogram!!!

Ha en härlig start på veckan! Prinsessan ochjag

10 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Grattis till vinnaren!
Kram Anna

paula sa...

grattis till vinnaren
kramiz

Ingrid sa...

Ja men vart tog våren vägen? Trodde den var på G men så kom snön i mängder - igen!

~Livet i byn

Viveka Gulda sa...

Stackars penséer... hoppas att det snart blir lite varmare:)
kram Viveka

Lillemor i Hummelsta sa...

Åh en sån vacker utsiktsbild, blir alldeles trånsjuk, sån utsikt skulle man ha. Här finns bara en massa buskrassel överallt och inte en sjö i sikte.
Kram Lillemor

heavenandearth sa...

Whow!!!
Jag vann!!
Fattade ingenting när Bloggullet skrev att jag hade vunnit!!
Va? Vardå?
Hon har koll den tjejjen!!

Tack,Tack,Tack!!!!
Hihihi!!!
Mailar!!

Önskar dig en solig tisdag!!
Kram! Iréne

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen :)

/F

Ingrid Ellinor sa...

Grattis till vinnaren!
hoppas våren kommer snart så du
får behålla pensererna, för det blir nog flera.Ha rn bra dag.
Kram Ingrid Ellinor

Handplockat sa...

åh visst försvann våren lite i helgen men nu är den på "g" igen
Jag hoppas på mera värme och sol NUUU

ha en toppen torsdag

Villa nöystu sa...

Attans att jag inte vann, men stort grattis till vinnaren. Tack för tävlingen och jag ser mkt fram emot nästa. Låter riktigt intressant.
Jag såg bilden på Kalle, inte svårt att förstå att han är en riktig casanova. Så underbart vacker kattkille. Jättetråkigt att han valt att resa bort från er ett tag, men ni ska se att han tids nog kommer hem igen. Min första katt var vid två tillfällen borta i flera månader, jag grät varje kväll, sen kom han plötsligt hem och låtsades som om ingenting hade hänt...
Vilken fantastisk examens-present du fick från din skola, det var ett riktigt fint dokument- bra att du nu ramat in det. När jag avlutade mina studier vill jag minnas att jag fick en liten skruttig "knapp/brosch" med mitthögskolans logo på. Jag blir nyfiken; vill du berätta vad du studerat?
Må gott!
kram från Petra