fredag 20 mars 2009

Det finaste vi har...


Alla mina 4 barn är naturligtvis fina! Men det är ju alltid speciellt med en baby...


Dessa bilder får bli en hyllning till KVINNORNA som finns i min närhet när jag inte klara mig...de som förunderligt alltid finns där när jag behöver...


Onsdag låg jag i soffan och led och kved...att det återigen var gallstenen fattade jag ju inte då...den ter sig som en kamelont...inte heller "läkaren" som skickade hem mig på kvällen fattade, fast jag var så sjuk, skickade han hem mig...men då blev jag min egen doktor och skaffade mig medicin mot gallkramp som jag skulle tagit ett halvt dygn tidigare...


Frisk och arg blev jag...hur man kan blir "behandlad" på sjukhuset och hemskickad fast man har sådana plågor?...min utelämnade känsla har han naturligtvis fått till sig...

Nu ska jag ta barnvagnen med snyggt! innehåll och promenera till stan för att köpa presenter till Prinsessan som fyller 20 år på måndag. Det firar vi med en fördelsedags-utlottning. Trevlig helg! Prinsessan och jag

5 kommentarer:

Ingrid sa...

Vilka underbara bilder!! Jag minns ju bara din mage och nu fick jag se innehållet ;0)

~Livet i byn

Gårdsromantik sa...

Åh vad han har gulliga tär - sådan a där som man vill snusa i.

Men han verkar lite fundersam över höjden - så sugen jag blev på småttingar när jag ser din sötnos!

Vilken tur att du är en så resolut kvinna - du röt väl till riktigt ordentligt åt läkaren!

Kram Maud

Lönnen 13 sa...

Vilken söting! Ibland saknar man att inte ha en liten bebis.
När jag åkte in för gallan blev jag hemskickad med värktablett. Fick åka in dagen efter igen,då med gulsot och då en kvinnlig läkare som kom med spruta,blev inlagd med dropp en vecka och sedan operation.Hoppas det går bra för dig och undvik äpple o gurka.
Kram Anneli

Handplockat sa...

Mys
tänk att den där sockerhögen var med på vårt bröllop =)
fick du mitt mail med bilderna

ha det bäst

Gårdsromantik sa...

Jeanne d´Arcs magasin nr 2 finns hemma nu!

Jag har lagt undan ett till dig!

Hm! Har jag sagt att jag öppnat min nya webbshop???

www.gardsromantik.se

Det är mycket nu! :-)

Kram Maud