tisdag 10 mars 2009

Naive!

Jag och prinsessan hade surfat och kollat in Naive smycken. Det förvånade mig hur lilla präktiga Prinsessan jublade. Men dom är ju nakna, sa jag, och tänkte att hon är ju såå pryd.
-Ja, men mamma det är ju KONST!
Det är ju skillnad på nakna brudar och nakna brudar, faktiskt. Nu är vi sååå lyckliga ägare till ett silverberlock som ovan. Tack snälla Stina!


Jag funderar på att köpa mig ett helt i akryl också....
Och tänk vilka roliga och UNIKA presenter till någon kompis...

Klicka HÄR så kommer du till NAIVE...


Vi har haft lite blogguppehåll sedan före helgen, och idag har vi varit på shoppingtur. Igår var det 10-års kalas. Men imorgon då ska ni få se Vintage fynd! Inget 3 våningsfat för 50 spänn...men ändå...
Tills vi ses, ha det bra! Prinsessan och jag

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Så coola dom var, förstår att prinsessan jublade :0)

~Livet i byn

Snuttan sa...

Vad underbart fin de är

Kram
Åsa

IKT i min vardag sa...

Vilka spännande smycken. Måste kolla in där.

Linda :)