fredag 27 mars 2009

Gamla dokument...


Jag har äntligen kommit mig för att göra lite inramningar...Det stora är ett gamalt svenskt dokument av en gamal präst...Jag är nöjd med den pråliga guldramen på den...
Det är en examens present från skolan jag gick i Uppsala 2005...


Våran Kalle har inte kommit hem. TACK för dom gulliga kommentarerna! I min fantasi ligger han väl inne i någon av lägenheterna och sträcker ut sig i soffan... Jag undrar om "Mars-katter" kommer hem när mars är slut? Så länge vi inte hittat honom död så hoppas vi att han finns där ute någonstans...på väg hem...




Trevlig helg! Passa på att vara med i våran tävling! Prinsessan och jag

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Vilket fint dokument, vilken gåva också. Jag fick ett examensbevis i handen "that's it" när jag gick ut univeristet ;0)

Villa Carl Larsson sa...

Vilka fina gamla dokument. Man kan göra så mycket av dem också. Fina presenter, pyssel och tavlor mm.

Kram och trevlig helg från Josefin

Gårdsromantik sa...

Vilket vackert dokument så speciellt att det är orginal också - skall visa det för maken som samlar på gamla dokument med autografer.

Hoppas don Juan kommer hem snart.

Han var ju för stilig - bäst att knipsa som du säger!:-)

Kram Maud

lolla sa...

Vilka fina gamla dokument, det är så snyggt när man ramar in lite fina saker man hittar..
ha en härlig söndag....
kramar lolla
www.lollashus.blogg.se