söndag 22 mars 2009

Väggord...


...Home is where the hart is....
På lördag kom jag och en kompis på, lite hastigt, att vi skulle åka på en liten tur till butiken som Handplockat jobbar i...I alla fall så jobbade hon där på lördag...
Vi spenderade några trevliga timmar med lite shopping och fika. Min kompis förstod verkligen att jag trivs att jobba där i byn, för vi mötte så glada och trevliga människor...
Väggorden köpte jag av Handplockat, och jag som tänkte måla själv...Men nu är de redan på plats hemma. Billigt också 49 spänn!!Och då var det flera väggord i kittet.

Tänka sig att hon ville sponsra Prinsessan och jag med pris till en tävling, utan att jag ens tiggt om det. Gulligt va?!

Imorgon startar Prinsessans fördelsedagstävling. Men sponsringen ska vi ta med i nästa tävling!

I badrummet har jag satt upp...Things are beautiful if you love them...jag tänkte att vi blir ju lättare att tas med om vi påminns om det på morgonen. För det gäller nog folk också. Och man får väl börja försöka med sig själv för att stå ut i sitt eget sällskap.

Jag köpte den fina vägghyllan i zink igår också. Den ska jag nog hänga upp i badrummet.

Vi synes imorgon! Prinsessan och jag

4 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Åh vad det är vacker med väggord.
Hoppas ni får en fin lväll.
Kram/Veronica

Ingrid sa...

Vad fint det blev, kul att du trivs på byn :0)

~Livet i byn

lolla sa...

hejsan
vad fin zinkhyllan var
vart har du köpt den ??
och så himla fint med väggord
kram lolla

Millan sa...

Så fint det blev med väggord!