söndag 1 mars 2009

Prinsess-tävlingen är avgjord!


Vinnaren är Annashusidingtuna Grattis! Maila din adress till oss, så skickar vi vinsterna.

Tack alla som ville vara med i vår Prinsessävling-tävling! Jag har försökt att hinna besöka er, ni som inte fått besök, får det såsmoningom...

Det var så många som ville vara med att bingo-snurran räckte inte till, så vi körde "nummergenerator" på nätet.

I mars fyller Prinsessan år. Så då blir det en Födelsedags-tävling!

Välkommen åter! Prinsessan och jag

10 kommentarer:

Lisa Marklund sa...

Stort grattis till den lycklige vinnaren :-)
Hoppas på egen bättre lycka nästa gång.
Kram Lisa

Lisa Linderoth sa...

Hej!
Kul att du kikade in på min blogg, men jag fattar inte vem du är....Upplys mig! Mysig blogg du har, du måste verkligen ha massor med energi för att kunna fixa så mycket som du gör. Önskar verkligen att jag skulle vara sån!
Allt gott! / Lisa

Villa nöystu sa...

Stort grattis till vinnaren!!
Ha det bra,
kram Petra

annashusidingtuna sa...

Vann jag????Guuuuuuud vad glad jag blir!!!!!Tack så mycket!!!!Mailar dig omedelbums.
Kramar Anna

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen :)

/F

Roses & Angels sa...

Hej! Grattis till vinnaren! Kram Christa

Villa Carl Larsson sa...

Å grattis till Anna. Lyckliga hon :) Så fina priser ju!!

Kram Josefin

Ingrid Ellinor sa...

aGrattis till Anna.¨Jag själv hoppas på bättre lycka nästa gång.
Kram Ingrid Ellinor

IKT i min vardag sa...

Grattis Anna till den fina vinsten! Attans, jag missade denna tävling...

Kram Linda

Vitt och nött sa...

stort grattis till vinnaren!

ha en skön måndag!
kram ellen