måndag 29 december 2008

PRINSESS-TÄVLING!

Välkommen till oss. Vi ska ha en tävling så att fler hittar till oss.
Nu i vår blir det mycket före och efter bilder på vårt hem, som ska målas in vitt. Välkommen att följa med!

Här uppe är hela prinsesskittet. Kopiera denhär bilden.



Allt vad vi kan behöva till prinsessan inom oss, även om man kan känna sig som en padda ibland!
Det innehåller en målad bräda, en prinsesslotion, en prinsess duchgel, prinsessplåster och en liten prinsesskrona med karbinhake.Det är så kul med dehär karbinhake-smyckena, förutom till halsband kan man sätta dem i jackan, på väskan...

Om du har en blogg, lämna en kommentar och kopiera den översta bilden som du länkar från din blogg till vår blogg. Har du inte en blogg mailar du till oss så deltar du i prinsess-tävlingen. Tävlingen pågår till fredagen den 9 januari. Lycka till!
PRINSESSAN OCH JAG

48 kommentarer:

Grodmamman sa...

Åh, är jag först!?! Här finns det både en stor och en liten prinsessa och jag ser att vi båda nog kan bli lyckliga över denna vinst om den blir vår!:)
Jag länkar med bilden!
Kul att hitta en ny blogg också!:) Skall bli kul att följa förvandlingen hemma hos er.
Kram

Ingrid sa...

Du var lite fyndig, där om att vara Skarp på att texta. Jag har otroligt ful handstil så jag skriver alltid på datorn för att folka ska förstå. Ser att ni är begåvad men en vacker handstil.

~Livet i byn

Anonym sa...

HEJ YVONNE:D jag kan länkar också. jag vill vinna!! //sara

Eva sa...

Vill hemskt gärna vara med och tävla om det fina priset. Länkar i min blogg. Nu ska jag snoka runt lite på din blogg

♥ Fyra årstider sa...

Jag har en liten prinsessa på 9 år som skulle bli väldigt lycklig för den vinsten. länkar på min blogg fyra årstider.
Kram Lotta

Malin E sa...

Klart att jag är med och tävlar!Har länkat på min blogg och vinner jag är det min lilla sessa på 10 år som får sakerna. =o)
Kram Malin

Unknown sa...

Tänk om jag kunde vinna till min prinsessa
Läger in en länk och hoppas på tur men jag lägger den i mkin vanliga blogg och inte tävlingsbloggen då den är sååååå fin att jag vill att det ska synas.
Kram Lotta

Elena - Just nu sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, jag, dottern och sonen kommer nog att slåss om en ev. vinst ,-)

Liz sa...

Ny blogg för mej, kommer defenitivt tillbaka igen.
Tävlar gärna om lite prinsess glamm så du har en länk sida hos mig.
Kram från Malmberget :)

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med och tävla!=)
Länkar självklart!!
Mvh Anna

Photo by emma sa...

självklart vill man känna sig som en prinsessa...
jag länkar
Mvh emma

Anonym sa...

Vem vill inte känna sig som en prinsessa ibland?
Klart man vill vara med och självklart har jag länkat.

Kram Sanna

Marica sa...

Rosa och prinsessor skulle behövas i mitt hem som består av mej, min sambo och våra tre söner! Lite rosa skulle göra mamman gott :-)
Jag har länkat till dej via inlägg i min blogg! Välkommen dit!
Kram Marica

Asksvart sa...

Hej hej hallå!!! Ville ju vara med i tävlingen ja med... Skrev om de i bloggen... Men höll på att glömma att skriva en kommentar här... =) Vilken tur ja kom på det iaf...

Önskar dig en god fortsättning på de nya året.

malin sa...

Vilken fin sida du har. Jag kommer kika in fler gånger. Jag vill också vara med och tävla eftersom jag har en snart 7-årig prinsessa hemma.

Jag har länkat på min blogg.

Kram Malin

Mormor S sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om dessa fina vinster. Jag har två prinsessor-barnbarn som blir överlyckliga om jag vinner.

Mormor S sa...

Jag glömde skriva att jag länkat i min blogg till tävlingen.

Mindi sa...

Ohlala....

Jag älskar rosa och allt prinsessigt. :)...ja det är väl inte bara jag som gör det utan även mina två tjejer. :)

Kramis
M I N D I
...som har länkat på bloggen :)
=^..^=

Vero sa...

Jag är gärna med och tävlar och har länkat hos mig.

Det är inte jag, utan dotra, som skulle få känna sig som en princessa.

Märta sa...

Första gången jag har hittat till din blogg men inte den sista!
Vill hemskt gärna vara med och tävla om det fina priset.
angsgard1@telia.com

Fru Bes Blogg sa...

jag vill oxå va med och tävla och hoppas att vinsten går till mig och min lilla sessa!

Hallonmamma sa...

Vilken underbar blogg!!Vill vara med och tävla.Mvh Maria
maria@bjarenet.com

minatankar sa...

Jaaaa, jag vill vara med och tävla! Finns tre underbara prinsessor här hemma som skulle älska detta. Två små tjejer på 1 o 4 år och så lilla jag...
Har mailat er!
Kom på att jag har en blogg så ajg länkar till den med.

minatankar sa...

http://prinsessanochjag.blogspot.com/2008/12/prinsess-tvling.html

och här kom länken, om jag nu förstått och gjort rätt! Inget datasnille jag....

Helena sa...

Hej,

Vilken underbar tävling, vill självklart vara med.

Nu ska jag kolla ín din blogg.

Kram

helenamartinussen@hotmail.com

Villa Carl Larsson sa...

Vad roligt att hitta hit och att du dessutom har en tävling. Jag hittade hit via den i alla fall :) och vill gärna vara med. Jag länkar givetvis från min blogg också. Kram

Ingela la la sa...

vad kul med prinsessvinster, vem behöver inte det??

Jag är med och har länkat till vänster i min blogg!

Kram Ingela

Jessica sa...

Riktiga prinsessgrejer! =0)
Länkar från min blogg... Och håller tummar och tår.

Rhodin sa...

ååååh de sakerna är som gjorda för min lilla tjej. Hon älskar verkligen att bada. Har lånat bilden av dig och länkat dig på min blogg. Ha en underbar dag! Mvh Terese

Erika sa...

Jag är med och har länkat
www.metrobloggen.se/bravinster

AnnahoJ sa...

OJ! Jag länka men jag glömde o lämna ett avtryck här igår.. *S* ibland har man för bråttom...
Har en syster dotter som är en liten prinsessa skulle uppskatta detta sett...

Helen sa...

Jag vill gärna känna mig som en preinsessa, jag länkar i min blogg också!

Lotta sa...

Hej,
vill gärna vara med om att tävla.
Första gången jag besöker din blogg och kommer att titta in fler gånger. Länkar.
hälsn. Lotta

Yrvädret sa...

Jag länkar oxå från min blogg! Har en liten en som sover äter och helt enkelt ÄR en prinsessa. Vad kunde passa bättre! Kul och hitta hit, här kommer jag kika in helt klart!

mitt skärgårdsliv sa...

Vilken tur jag hitta till denna tävling i tid och framför allt hit till din blogg. Har länkat på min sida!

Mjuka sa...

Tänk att jag kom i tid till denna tävling! Jag länkar!
kraaaan Malin

MADELEINE sa...

Åh, missade nästan :-o Jag vill oxå vara med!! Här är min länk: http://www.muppsan.com/2009/01/vi-r-med-och-tvlar_09.html

Kul att hitta din fina blogg, den ska jag följa. Lägger till dig på bloglovin, hoppas du kikar in hos mig oxå ;-)

Wilma sa...

Vill gärna vara med i din tävling. Har länkat nedan på bloggen.

http://wilmasvarld.blogspot.com/2009/01/tvling_09.html

Tea Lady sa...

Hej!
Åh vilken mysig sida!! Här måste jag kolla runt mer. Har nämligen också en liten prinsessa här hemma.

Jag har länkat i min blogg. Hoppas du kanske vill besöka den också.

Lena o Mimmi (prinsessan)

Anonym sa...

http://mammasgullunge.blogg.se/2009/january/vi-ar-med-och-tavlar.html#comment

Självklart vill vi vara med och tävla!!

mvh Åsa

mammasgullunge.blogg.se

Unknown sa...

Jag är med och tävlar och har länkat på min blogg www.carolina1979.blogg.se

Håller tummarna - har en ljuvlig liten prinsessa i min bekantskapskrets som skulle bli överlycklig över dessa saker!

Anonym sa...

Svag för prinsessor som jag är kan jag inte motstå denna tävling.:) Jättetrevlig blogg hittade hit för första gången idag. :)

Daniela sa...

Jag vill också vara med! :) Länkar gör jag naturligtvis :)

Heidi sa...

Hej!
Hoppas jag hinner vara med trots att det redan är fredag!
Jag har länkat i min blogg!
http://vittsomsocker.blogspot.com/

Jättefin blogg du har!
Skulle jag vinna så skulle min stora flicka få det fina kittet!

Kram på dig och ha det så bra!

Irené sa...

Hejsan!

Jag vill också vara med och tävla! Min prinsessa har dock inte kommit än, men om ca 22 dagar så borde hon vara här =)

Jag har länkat på min blogg!

Kram!

http://rymdblomman.webblogg.se

Zipzo sa...

jag är med :D
http://zipzo.blogg.se/2009/january/entry-26786792.html#comment

Jag sa...

Vilken härlig och trevlig sida du har, lockar till att börja blogga själv vilket jag tyvärr inte hunnit med en med två små juveler här hemma. Men vill jätte gärna delta i din fina tävling för små prinsessor (trotts jag är ute i sista stund).

Prinsessor är vi alla, bara att dom små är mycket sötare.

Mvh
Therese
tezzan_no@hotmail.com

Annas Lycka sa...

Jag har en liten prinsessa som sssååååå gärna vill att mamma skall vinna...Jag hoppas på lite tur( vinner aldrig nämligen).Länkar till dig gör jag såklart! Anna