fredag 24 april 2009

Vi stökar packar målar och syr!


Bara för att vi varit lite glesa med inläggen så beror det inte på vårt ointresse för bloggen...Det är så att Prinsessan ska flytta hemifrån...
Jobbigt för mammahjärtat men jag vet att det är helt naturligt och glädjs med henne över den fina lägenheten och allt fint hon ska inreda med...Blommigt och romantiskt!

Så nu målar vi lite möbler...syr och broderar...Vi är kreativa värre...
Bara hon och hennes amerikanska kärlek är inställerade gör vi ett besök hos dem!
Dessutom gick en heldag åt till en Haparanda resa...ett kärt och trevligt besvär!!!

Här är medhjälparen som är snabbare än kameran...

Trevlig helg! Prinsessan och jag

5 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Vilka mysiga bilder och visst är det säkert så att det skär i mammahjärtat när barnen ska flyga ut samtidigt som man vet att det är livets gång. Nu ska hon ut och prova vingarna själv. Jag minns själv när jag flyttade hemifrån. Det var nog lika jobbigt för mig som för mamma :) Men det var skönt.

Trevlig helg till dig. Det är så ljuvligt ute. Själv håller jag på att förbereda inför kvällens after work hemma hos oss :) Har precis bakat cupcakes till efterrätt.. mmmums :)

Kram Josefin

Snuttan sa...

Vilka fina bilder

Kram
Åsa

Villa nöystu sa...

Jag kan inte ens föreställa mig hur det känns när barnen ska flytta hemifrån, måste vara smärtsamt. TUR att det finns ngra kvar fortf. Men vem ska nu vara au-pair?
Prinsessan kommer att få det så fint hemma, så kreativ som hon är.
Är amerikanen på plats i landet nu?
Är Kalle hemma?

Kram Petra

Tofva sa...

Åh vilken mysig blogg!!

Handplockat sa...

Men ååh
förstår hur det känns i mamma hjärtat och hur sessan åxå längtar...
snygg liten fot som är så snabb att strumopan inte hinner med
vilka minnen vår son var snabb och altid utan minst en strumpa!!! (det gör ahn förresten fortfarande)
ha en kalas onsdag)

NU ÄR "PROJEKTET PÅ GÅNG"