tisdag 14 april 2009

PÅSKutlottning-vinnaren



Tack alla som var med i våran Påskutlottning! Vinnare har utsetts via slumgeneratorn och det blev Malins hus GRATTIS! Maila din adress och vilka bokstäver samt färger du önskar, till vår mail så kommer din vinst. Tur att vi har lite norska bokstäver också om du vill ha det!

Om någon som vill beställa 2 broderade kökshandukar, går det bra via mailen.
Pris 99kr/2st, plus billigaste möjligaste frakt.



Påsken är över, så även "vårteckens-måndag", men vi ska i alla fall komma med en liten visning av var vi varit och gjort i påsk...Jaa vi har ju inte varit på samma ställe...Prinsessan har varit hemma, det kommer smaskiga goda vackra bilder! och jag har varit i fjälls, det kommer inredningsbilder...Ni får en bild från köksfönstret!

Nu är det natttyst i huset och nya tag väntar imorgon! Prinsessan och jag

6 kommentarer:

heavenandearth sa...

Grattis till vinnaren!!!
Tack för tävling!!

Ha en skön vecka!!
Kramis!
Iréne

Malin sa...

Hurra! Tenk at jeg vant!!
Fantastisk!!
Jeg syns det er fint med rødt monnogram mot det svarte og hvite jeg..
Hva med en stor M og en stor S?
Går det tror du?

Tusen takk! kjempe glad for å ha vunnet!

Konkurranse hos meg å:)

Klemmer Malin

Jessica sa...

Grattis till vinnaren! =)

Villa nöystu sa...

Åter tack för en spännande tävling och grattis till Malin.
Så underbart att ha varit i fjällen, hoppas vädret har varit bra. Nu är vi ju på gång, även om det här hos mig har drasat lite snöflingor idag.
kram från Petra

Handplockat sa...

Nu har jag nattsuddat här på er blogg och ska nu krypa till kojs
ha det bäst

Magnolia sa...

Hej Yvonne!!! Sjukt kul att du hittade min blogg så att jag kunde hitta dig...

Grattis till lillen - förstår att det är en liten kille..värsta sladdisen eller *ler stort*

Hur mår du? Var jobbar du när du inte är mammaledig?

Själv bor jag o anders i norrköping, vi är gifta sedan 2 år. Inga barn än. Jobbar nästan enbart med konfirmander o ungdomar o det är SJUKT kul!!! Sen gudstjänster o förättningar såklart. Men sjukhemmen o syföreningarna slipper jag =P

Kramar i massor
/Liza (pius-05)