tisdag 24 februari 2009

ROSOR...


Dethär med rosor är ju egentligen inget nytt för mig, även om Prinsessan nu inspirerat mig att se dem igen. Idag har jag plockat fram rosor runt omkring mig som jag gillar...Vissa är nya och andra har jag haft länge...


Gårdagens pyssel.. Bokstaven N...


Det är vårat hus tur att bli drabbat av förkylningen. Det är inte roligt för vår 6 månaders baby som är sjuk för första gången. Nätterna blir korta och på dagarna är det Alvedon, nässpray och mjuka servetter som gäller...


Blogginläggen har blivit ovanligt glesa. Och min ambition som är att besöka alla som är med i våran Prinsess-tävling...


Men bara det får gå någon dag är vi nog pigga och surfandes igen, jag och lilla babyn!


Första gången jag såg roliga och vackra stövlar...så var det dessa... Jag klippte till omedelbart. Det är säkert 6år sedan nu... Men de säljs än har jag sett.


Rostavlan från min Morfars och Mormors hem...Affektionsvärdet är nog ovärdeligt...



Välkommen åter! Prinsessan och jag.

Glöm inte Prinsess-Tävlingen!

6 kommentarer:

Merethe sa...

Så nydelig du har gjort det. Elsker roser så dette falt i smak. kommer igjen på besøk. ha en fin kveld.

Snuttan sa...

Sååå fint det är. Underbart med rosor

Kram

Gårdsromantik sa...

Å så rosigt och härligt.

Jag har både stövlarna och botinerna med rosor - de är underbara.
Har t o m sålt de i butiken - de är en klassiker!

Kram Maud

Rose Love sa...

Å hva helige ting du har !
Blir nesten svartsjuk!
He-he!
Nei da, kos deg med det du har. Det var lækkert!
I LOVE ROSES!

Ingrid sa...

Krya på Er!! Så jobbigt det måste bara för lilleman.

~Livet i byn

Therese sa...

Vad vackra rosor och prylar du letat fram, måste nog också kolla i mina gömmor och se vad man kan "fynda".

Trevlig kväll!

Önskar Therese