måndag 16 februari 2009

Laggårdsvägg i vardagsrummet???


Så nu har ni en laggårdvägg i vardagsrummet? Undrade 40talisten som inte riktigt annamat shabby chick...än... Jajamen, nu sitter laggårdsväggen där, målad och klar.
Taket har jag vitmålat. Väggarna har fått ny tapet.
Det återstår att byta klinker under kamin, Måla vedlårn...slipa parketten...Men det blir inte gjort i veckan så nu får ni se lite bilder från vårt vardagsrum...
Alla stenar är från Grekland om inte annat anges...HA!



















Vi önskar en bra start på en ny vecka, vi önskar varmare väder här.Minus 20.
Prinsessan och jag.

8 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Vad fint! Jag gillar verkligen laggårdsväggar i vardagsrummet :-)
Kram/Veronica

Ingrid sa...

Det blev ju galet snyggt!! Bra jobbat :0)

~Livet i byn

Unknown sa...

Lagårdsvägg eller ej... Men Såå vackert! Me like a lot! Helt i min smak.
Javisst är det i stan :) Ägde jag min lägenhet och inte bara hyrde, skulle jag styla om den lite. Gillar vitmålad spontad panel.
Kul att du kikade in. Gör gärna om titten fler gånger. Nu ska jag ta mig friheten att kika runt hos dig!
Ha en bra dag.
Kram Vero

Anonym sa...

Så vackert ni har det!!!
Vilken underbar vägg och vilken underbar kamin :) och många vackra saker.

Kram Åsa

Snuttan sa...

Bra jobbat. Blev verkligen bra ju..


Kram
Åsa

Penseldraget sa...

hej
så jädrans snyggt med lagårdsvägg =) gillar kaminen så gullig...
kramar pia

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad fint du pysslar!

Kram från Eva

Nina sa...

Och den blev snygg, ladgårdsväggen! :) Vilket jobb!