fredag 13 februari 2009

Alla hjärtans dag!



Eftersom vi kommer att vara så fruktansvärt upptagna med alla romantiska saker som vi ska göra imorgon så lägger vi ut denhär bilden redan fredagkväll...
Det är ju paketöppningar, romantisk frukost...sagolik lunch...för att inte nämna champangebuffen till middag på bästa restauranta i stada....

Nej, men imorgon hoppas vi på tillräckligt varmt väder så att man kan vara ute, för 10-åringens hockeylag har cup imorgon. Så är det väder är det ju cup som gäller.
Mer romantiskt än så blir det inte...

Vi har fotat hjärtan runt omkring oss...kakburkar, skålar, askar, hängen, smycken...Vi har faktiskt mycket hjärtan omkring oss när man börjar titta efter. Collaget har Prinsessan suttit och fixat ihop!

Ha en hjärtlig alla hjärtans dag! Prinsessan och jag

5 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Jag har haft lite funderingar på att ta upp beställningar på tofflorna men just nu känner jag att jag hellre skapar det jag känner för för stunden. Men jag ska fortsätta att tänka på saken.

Hoppas ni får en härlig alla hjärtans dag ute på cuppen.
Kram/V

Ingrid sa...

Vad många fina hjärtan, jag är själv väldigt svag för just hjärtan som dekoration.

Ha en fin dag i dag på alla hjärtans dag!

~Livet i byn

Handplockat sa...

Heeeej snygging
Men tack själv

ja himmel =) vilket underbart jobb och känloladdat arbete du har i glädje & sorg

Ha det absolut bäst

Ingrid sa...

Svar: Jo det blir bilder senare. Har fått ett underbart fat av Mr K från Walter & co med hjärtan runt om som jag ska servera dem på.

Vi ska också ta det lugnt och vara hemma.

~Livet i byn

Snuttan sa...

Vad fint med alal hjärt sakerna du lagt fram

Kram
Åsa