fredag 20 februari 2009

Hjärtligt trevlig helg!


Alla hjärtans dag verkar räcka en hel vecka i år...
Det vackra, eller vackraste korset fick jag i veckan av en av mina väldigt värdefulla vänner. Jag fick också hjärtskålen. Och den passar ju bra till annat som redan fanns hemma hos oss i "spetsporslin". Om korset varit lite lite mindre skulle jag hänga det runt halsen, det är ju så vackert med alla pärlor, men nu får det hänga hemma istället!



Trevlig helg! Önskar Prinsessan och jag

Glöm inte våran prinsess-tävling längre ned...

9 kommentarer:

Ingrid sa...

Vilka fina gåvor, båda två!! Hoppas ni får en fin helg, jag hoppas det blir aningens mildare ute för jag vill ha vår snart.

~Livet i byn

Veronica Tingvall sa...

Jättefint. Oh vad det är vackert med spetsporslin, jag har aldrig tänkt på det förrut.

Hoppas ni får en härlig helg
Kram/Veronica

Ingrid sa...

Klart vi måste säga hej om vi träffas. Det hoppas jag verkligen.

Hittade du nåt snyggt på byn?

~Livet i byn

Therese sa...

Vilka fina presenter! Spetskakfatet finns även hemma hos mig, och nu blev jag riktigt sugen på hjärtfatet med... måste nog spana runt och se var man kan investera ett dylikt. Trevlig helg!

Snuttan sa...

Vilket ljuvligt kors. Helt underbart

Ha en trevlig helg
Åsa

Gårdsromantik sa...

Vilket underbart kors och vit porlin med spets passar ju en prinsessas mamma!

Kram Maud

annashusidingtuna sa...

Trevlig blogg du har hittade hit tack vare tävlingen, nu håller jag både tummar och tår så att jag vinner!!!
Kram Anna

Nina sa...

Oh så fint, bägge två! :) Letar själv efter ett fint kors att hänga upp på en krok här hemma.

Roses & Angels sa...

HEJ! Du har en överraskning på min blogg! Kram Christa