söndag 15 februari 2009

Livslust...



Det var ingen dålig uppvaktning jag fick på alla hjärtans dag. Jag fick 2 Livslust. En stor och en liten, i vitt naturligtvis, av dottern/Prinsessan. Hon vet minsan vad jag gillar. Dom kommer från vår lokala glasblåsare Linda Isaksson.
Gå in och titta hos henne på Heta hyttan. Vackert!



Vi hade redan en röd livslust och våran baby fick en ängel i doppresent av goda vänner. Lindas hantverk är perfekta presenter till dop, bröllop, födelsedagar och Alla hjärtans dag förståss!

På återseende, hoppas vi! Prinsessan och jag

4 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Åh vad vackra, helt fantastiska.
Hoppas att solen skiner på er med.
Kram/Veronica

Anonym sa...

Nämen åh så vackra!
Det var ingen dålig alla hjärtans dag present :)

Kram Åsa

Gårdsromantik sa...

Nämen hallå!

Ja det var ju en lösning också! - Ljusstaken menar jag.

Vilka fina presenter du får - du måste vara riktigt snäll du :-)

Du jag mailar dig!

Kram Maud

Interiörboden sa...

Hej!

Jätte fina :)
Vad gulligt!!

Och angående kommentaren du gav till mig, så har jag faktiskt funderat på att göra ett väggord, men jag vet inte riktigt vart jag vill ha det än :)
Får fundera lite till!!

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra